שאלות ותשובות
ניתן לפנות ישירות אל שירות הלקוחות באמצעים הבאים:
- בוואטסאפ: 052-2523190
- באימייל support@sunversa.com
- שליחת פניה בעמוד צרו קשר
שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם בימים א’-ה’ 11:00-16:00
ניתן לבטל את העסקה כל עוד ההזמנה לא נארזה. על מנת לברר את מצב ההזמנה, יש לפנות לשירות הלקוחות.
רכישות ניתנות לביצוע אך ורק דרך האתר הרשמי.
כל המידע על תחזוקת משקפי השמש נמצא בעמוד הטיפים שלנו. במידה ולא מצאתם את השאלה שלכם, תמיד ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
במידה וקיבלת מוצר לא תקין, יש לפנות לשירות הלקוחות בהקדם על מנת שנוכל לדאוג להחלפה של המוצר.
חשוב לציין שכל הזמנה עוברת בדיקה מקיפה לפני השילוח, אך ייתכן שהתקלה התרחשה במהלך השינוע או כתוצאה מגורם אחר.
על מנת לקבל עדכונים על דגמים חדשים, קולקציות ומבצעים ניתן להרשם כמנוי לניוזלטר שלנו בתחתית האתר.
כן! אנו שולחים לכל חלקי הארץ. חשוב לציין שזמני השילוח עלולים להשתנות לאיזורים מרוחקים.
למידע נוסף על משלוחים יש להכנס לעמוד המשלוחים שלנו.
במידה וביצעתם הזמנה ולא קיבלתם במייל אישור או קבלה, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל או בוואטסאפ.
לא מצאתם את השאלה שלכם?
אם לא מצאתם תשובה לשאלתכם בשאלות הנפוצות שלנו, אנא פנו אלינו ישירות. צוות תמיכת הלקוחות שלנו כאן כדי לסייע לכם בכל שאלה או בעיה שיש לכם.
אימייל: support@sunversa.com